Home Copii Firma de incredere: Cum sa ai succes si cu bebe si cu un business

Firma de incredere: Cum sa ai succes si cu bebe si cu un business

11 minute de citit

De cand ai devenit mamica te-ai decis ca vrei sa ai propria afacere? Inceputul poate fi greu, mai ales cand esti la inceput si nu te poti baza pe avantajele pe care ti le ofera o firma cu vechime, care are deja clienti si poate e deja considerata o firma de incredere. Mai mult decat atat, atunci cand incepi o afacere si ai si un bebelus, nu ai mult timp de alocat pentru promovare si bugetul tau e limitat. Insa chiar si o mamica ocupata cu cresterea bebelusului poate sa aiba succes in afaceri.

mama afaceri business / Firma de incredere: Cum sa ai succes si cu bebe si cu un business

Firma de incredere: Cum sa ai succes si cu bebe si cu un business

Daca tot vei fi nevoita sa iti imparti timpul intre bebe si business, vei avea nevoie de o strategie eficienta in afaceri. Astfel, te vei asigura ca  nu vei fi nevoita sa rupi din timpul bebelusului pentru a munci mai mult si ineficient la afacerea ta.

Iata 5 reguli simple, care te vor ajuta sa pui pe picioare un business de succes, fara sa fii nevoita sa furi din timpul petrecut cu bebe:

  1. Alege o afacere care nu are nevoie de investitii mari sau de multi angajati

Nu uita ca esti doar tu in afacerea aceasta, deci nu lua in calcul investitii mari sau munca multa, care sa necesite mai multe persoane. Daca iti place sa creezi hainute sau vrei sa vinzi jucarii pentru copii, limiteaza-te la crearea unui blog ori site si apoi axeaza-te pe vanzarea produselor.

In cazul in care creezi tu produsele, produ-le pe masura ce le vinzi. Nu e nevoie sa ai 10 bucati din acelasi produs, pentru ca nu se vor vinde foarte repede, mai ales daca nu ai bani de promovare. Imediat ce vinzi un produs, creeaza unul la fel.

De asemenea, daca vezi ca un produs ori o jucarie pur si simplu nu se vinde, nu te incapatana sa le promovezi. Pur si simplu creeaza sau incearca sa vinzi ceea ce e usor de vandut.

  1. Incearca sa multumesti clientii sau macar gestioneaza eficient reclamatiile

Da, stim, nu e placut sa fii criticata, insa toti avem momente cand criticam. Sigur, unii o fac mai mult decat altii si acestia iti pot crea probleme. Daca ai clienti nemultumiti care spun lucruri mai putin placute despre produsele ori serviciile tale, metoda strutului nu e eficienta. Va trebui sa te asiguri ca rezolvi toate reclamatiile. Doar asa mica ta firma va fi perceputa ca firma de incredere, pe care clientii se pot baza ca le va oferi o experienta placuta. De altfel, asta este ceea ce isi doresc clientii. Si cu siguranta asta iti doresti si tu.

Nu poti ajunge sa fii o firma de incredere daca nu iti respecti clientii. Iar respectul se traduce prin rezolvarea cat mai rapida a problemelor si reclamatiilor care pot sa apara in relatia cu acestia. Chiar daca ai un business mic, astfel de probleme pot sa apara in mediul virtual si, daca nu le gestionezi la timp si corect, pot scapa usor de sub control.

  1. Afiseaza la vedere parerile clientilor tai

Iti scriu mamicile cat de incantati sunt copilasii lor sau chiar si ele de produsele cumparate de la tine? Afiseaza-le parerile pe blog sau pe site, la vedere. Acestea pot reprezenta o dovada de incredere si pentru alte mamici care vor avea nevoie de produsele tale. Si nu uita ca mamicile vorbesc si se sfatuiesc intre ele, astfel ca ai putea avea doar de castigat.

Asadar, roaga-ti clientii sa isi spuna parerea despre produsele cumparate de la tine si despre magazinul pe care il reprezinti. Publica aceste informatii impreuna cu poze pe care ti le trimit si alaturi de numele lor intreg si, eventual, de numele copilasului care va beneficia de acel produs.

Cei care ajung pe site-ul tau nu vor ramane indiferenti la opiniile clientilor tai. Mai ales ca astfel de testimoniale semnate de „Ana Popescu, mamica lui Andrei” vor da o nota personala si incarcatura emotionala.

  1. Lasa-i sa te cunoasca. Echipa din spatele unui business emotioneaza si poate ajuta la obtinerea calificativului de „firma de incredere”

Prezinta-te pe tine si prezinta-ti si copilasul care testeaza ceea ce tu produci sau vinzi. E foarte important pentru mamici sa simta emotie si sa stie ca ceea ce vor sa cumpere a fost testat si placut de un alt copilas. Iar tu ai acest avantaj. Foloseste-l!

Vorbeste-le despre cata pasiune pui in afacerea ta si despre satisfactia pe care ti-o da conceperea sau vanzarea unor produse apreciate de ceilalti.

Poti folosi imagini cu o mare incarcatura emotionala, cu tine si bebe si povesti care sa inspire si sa apropie. Si nu e greu sa faci asta cand esti mamica si stii ce gandesc, simt si isi doresc mamicile.

Asadar, acum stii cum sa iti folosesti echipa (tu si bebe) pentru a-ti creste sansele de a deveni rapid o firma de incredere.

  1. Opteaza pentru certificatul „Firma de Incredere”

E demonstrat faptul ca diplomele si acreditarile sunt de mare ajutor in stabilirea unei relatii de incredere intre o companie si clientii sai. Insa o companie noua nu va avea nici premii si nici diplome. Totusi, un certificat care atesta ca esti o firma de incredere, deci mentioneaza exact ceea ce utilizatorii tai trebuie sa inteleaga, poate fi si mai eficient. Si il poti obtine si tu daca firma sau magazinul tau are o reputatie buna.

Asadar, spune-le clientilor tai potentiali ca ai o buna reputatie si, deci, esti o firma de incredere, prin intermediul certificatului onorific pe care Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor (CCOC CBOK SRL) il ofera firmelor care il merita. Astfel, vei putea afisa pe site-ul tau dovada unei firme de incredere si a unei bune reputatii, emblema care afiseaza chiar sintagma „firma de incredere”. Detalii despre certificat gasesti pe site-ul firmadeincredere.ro.

Astfel, o emblema cu „firma de incredere”, care la un simplu click duce spre site-ul cu acelasi nume, unde sunt specificate o serie de companii de incredere si date suplimentare despre acestea, te-ar putea ajuta sa obtii mai repede ceea ce iti doresti.

Urmeaza cei 5 pasi si asista la cresterea afacerii tale. Nu uita ca nu e suficient sa fii o firma de incredere acum. E nevoie ca, indiferent de momentul in care se afla afacerea ta, sa respecti aceste reguli pentru a nu pierde increderea clientilor si partenerilor tai. Sa fii o firma de incredere te ajuta sa ai mai mult succes, insa nu e doar o sintagma, ci trebuie dovedita printr-o conduita adecvata.

  • Motive pentru a avea un copil

    Iti doresti enorm un copil dar partenerul tau nu pare convins si tot incearca sa amane mom…
Incarca mai multe articole
Incarca mai multe articole de Alina Marin
Incarca mai multe articole in Copii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Citeste si...

Ce ateliere sunt potrivite pentru copiii de 11-14 ani

Pe masura ce copiii cresc si isi dezvolta interesele si abilitatile, este important sa le …